Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

Rusko vojensky neexpanduje, nabizi prece bratrskou pomoc

zname!

3 1
možnosti
DR

Čekal jsem kdo z místních rusobijců kvůli účasti rusů jako první přijde s nějakou smyšlenou hovadinou a nemýlil se. Uvidíme s čím duchaplným přijde i místní budějický hystorik. :-)

3 8
možnosti
JZ

Že mě Daníkovy bláboly vůbec nepřekvapily. Čekal jsem kdo z prvních putinovců vyrazí do útoku, a nemýlil se. ;-D;-D;-D

4 2
možnosti
AN

A63l43e16š 39N64o63v95á41k

6. 1. 2022 16:47

nepředbíhejte události, šachová partie se teprve rozbíhá...:-)

1 1
možnosti
LP

V autokraciích se to pak neřeší volbami, ale stupňováním teroru státní moci. Nedávno v Bělorusku, teď v Kazachstánu. V obou případech za souhlasné a halasné podpory Moskvy pro vládnoucí diktátory.

Zdroj: https://flaska.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=781396

Přesně tak.R^ A co taková Líbye nebo Sýrie, v obou případech za souhlasné a halasné podpory pro demonstrující lid. A jak si tam teď žijí. Jak prasata v žitě. Akorát si nemůžu vzpomenout, kdo to tam tak halasně demonstranty podpořil...

6 2
možnosti
JZ

Jistě v takových Podněstří, Abcházii nebo Jižní Osetii se mají pod rusáky skvěle. ;-D;-D;-D

4 0
možnosti
JZ

Zasloužená karma :-)R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 1315
  • Celková karma 33,28
  • Průměrná čtenost 2990x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.