Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dodal bych, že tak blbý zákon (předjíždění 1.5 mm) má většina zemí, není nic k následování. Zákon má být vymahatelný a kritéria měřitelná. Zkusil někdo domyslet, co nastane po kolizi auta s cyklistou? Na kom bude důkazní břemeno? Jak se zpětně zjistí skutečnost?

10 1
možnosti
MC

Tak ti ciklisti budou muset mít kamery na helmě jak ve předu tak vzadu. I ty kamery vzadu mohou být užitečné. Nemůže nikdo tvrdit že jste do něj vzazil při couvání. A skutečnost bude zjistitelná okamžitě.

2 0
možnosti

Když někdo vyzve lidi, aby začali myslet, obvykle naseká nesmysly do samotné výzvy. A pokud někdo mluví o národu tupců, často jen píše "já všem těm internetům nerozumím"

Jak cyklista a řidič říkám, že 1,5 m je nesmysl. Mezera na předjetí je závislá na rozdílu rychlostí (a zda před cyklistou není kanál či díra)

Češi nechtějí mít na všechno paragrafy. Jen menšina hází nesmyslná pravidla, které musí dodržovat většina (to platí na celém světě). Viz třeba retardéry na silnicích

Já nezávidím anglosaskému světu soudnictví. Proč bych měl? Oba systémy mají své dobré stránky a problémy. Nemyslím si, že by jeden byl lepší než druhý.

Jo, Válek vyprodukoval nesmysl. Ale aby se z toho udělal blog jak je všechno špatně?

16 0
možnosti
PJ

Takže tu podle Vás máme přechytralého autora, a Vy se snažíte být ještě chytřejší. Jako tupec se Vás musím zeptat ... Jak poznám, že je před cyklistou díra, abych dle toho upravil vzdálenost, ve kterého ho předjíždím? Nevím, podle mě má autor pravdu, že především je ve všech situacích třeba zapojit rozum a snažit se být ohleduplný, než vymýšlet ptákoviny.

3 1
možnosti

Nedělám to často,ale souhlasím s autorem. Množství zákazů a nařízení směřujeme k tomu,aby bylo v návodu od mikrovlnky napsáno,že se v ní nemá sušit kočka. Žádné nařízení neochrání cyklistu před nezodpovědným řidičem. Mohlo by to být jedno,ale pokud bude policie měřit,v jaké vzdálenosti jsem předjel cyklistu,kterého jsem třeba ani neomezil,to už bude horší. (pro autora-na mezery se vyprdněte :-) )

2 0
možnosti
AK

To chcete po některých moc!!!8-o;-D

0 0
možnosti
Foto

J73a67n 18Š16i81k

1. 2. 2022 11:04

Na jednu stranu řev chceme málo zákonů a vyhlášek, na stranu druhou řev, jak to, že ministerstvo zdravotnictví nebo vnitra do svých vyhlášek nenapsalo přesně a do písmene, co chce, jak za Rakouska-Uherska. Proto u nás nestačí do zákona napsat množství větší než malé, protože policista i dealer nutně potřebují vědět, kolik přesně drogy na váhu je a tak jsou vyhlášky a podvyhlášky a blá, blá, blá. Karma a hezký den

4 0
možnosti
Foto

Když jsou zákony hloupé, například ty co se věnují drogové problematice, začnou hloupnout i ti co je vymáhají a soudí.

0 1
možnosti
JV

J63i77r35i 89V67a96l63e70k

1. 2. 2022 10:47

Myslet by měli hlávně když zákony vymíšlí.

0 0
možnosti
MV

o tom zadna

stejne tak byste mel premyslet o cestine, kdyz neco nekam napisete

7 1
možnosti
Foto

Jsem řidič i cyklista. A již léta nemám problém přibrdit a objet širokým obloukem. Zažil jsem to ve Francii a nevycházel z údivu, jak jsou ohleduplní. Navíc v Rakousku i Slovinsku je cyklostezek neúrekom, tam se po silnicích aníi moc jezdit nemusí.

Nad zákony je zdravý rozum, neublížit, protože střet cyklista - auto mívá jednoznačného "vítěze" a resetovat fraktury či poranění mozku fakt nelze.

9 0
možnosti
PS

P71e54t57r 42S59k66á15l70a

1. 2. 2022 10:53

Také mě udivilo, jak jsou řidiči ve Španělsku, Francii, Itálii... ochotni dlouho jet za cyklistou při stoupání v horských průsmycích.

To u nás mě nepřekvapí, když se řidič při předjíždění o cyklistu téměř otře a následně hned před ním zabočí k benzínové pumpě.

2 0
možnosti
MV

pokud budou nekteri neustale po ulicich pochodovat se sibenicema, meli by se ostatni zamyslet vice nez trochu!

5 3
možnosti
ZZ

Když ale pochodovali titíž ulicemi před 4 roky - tak jste chrochtal blahem.

:-P

5 8
možnosti
JV

R^

No a pro ty národy co dodržují pravidla a zákony jsou pro ty tkzv."hrdé Čechy" jen ovce..

4 4
možnosti
Foto

Ať přemýšlím jak chci, nemohu se dopátrat toho, proč zákonodárci zrovna do toho předjíždění cyklistů museli nacpat hodnotu 1,5m. To nestačila formulace o předjetí BEZPEČNÝM způsobem? Bezpečně lze cyklistu předjet i ve vzdálenosti 0,5m, pokud tomu přizpůsobíte rychlost vozidla, ale ve vzdálenosti 1,5m to nelze, pokud tam ten 1,5m vůbec není a trdlo, které případnou nehodu bude vyšetřovat, bude samozřejmě bazírovat na tom, "že jste nedodržel předepsanou vzdálenost ačkoli je to v zákoně úplně jednoznačně...."

22 0
možnosti
MV

budete podobne zpochybnovat i moznost projet v noci krizovatku na cervenou, kdyz je kolem pusto a prazdno?

1 4
možnosti
  • Počet článků 1316
  • Celková karma 32,99
  • Průměrná čtenost 2988x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.