Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JZ

Zasloužená karma :-)R^

4 1
možnosti
LH

Jako pravdu máte, ale proč jste tyto výzvy nepsal loni. Babiš? Válek by se v Babišově týmu neztratil ba naopak...

6 2
možnosti
PK

Víte Tomáši, s těmi cyklisty... mám takovou příhodu, která mě pravidelně vytáčí, neboť se jedná o jedno a to samé místo blízko mého bydliště.

Sám na kole jezdím a tak znám ono místo z obou pohledů.

Máme zde místečko, kde zejména ve velkém provozu nelze akceptovat pravidlo 1.5 metru. Nebo lze. Jet pomalinku za cyklistou. Jenže...souběžně s tímto místem vede cyklostezka. Bohužel právě v onom místě je třeba, aby cyklista sesedl a udělal cca deset kroků pěšky.

A tady máme kámen úrazu. Cyklista je velký sportovec, ale sesednout, vytlačit své kolo po nájezdu pět schodů nahoru a pak zase pět dolů, je pro něj velký problém.

A pokud, tak jako já, znáte toto místo z obou pohledů, nemůžete se poté divit, že někdy (snad i spravedlivý) hněv předčí přemýšlení.

Samozřejmě nedělám na onom místě cyklistům naschvály. Ale poměrně často rád při předjíždění onoho lenocha stáhnu sklo a něco nepěkného, hlasitě vyslovím.

2 1
možnosti
Foto

Tak samozřejmě. Je to o podmínkách. A zase jsme u těch zákonů. Když je souběžně se silnicí cyklostezka, tak cyklista po silnici jet nesmí. To je zákon. Jenže znám cyklostezku s panely, velké mezery mezi nimi, s galuskáčem to prostě nejde. Tak tam ten cyklista po silnici jet musí a toleruji to, protože to znám a přemýšlím.

Jinak 5 schodů vytlačit může být problém pro důchodce s elektrokolem.

0 0
možnosti
VB

Dnes je to na úrovni, jako bychom chtěli testovat bezpříznakovou letní virózu.

0 1
možnosti
  • Počet článků 1316
  • Celková karma 32,99
  • Průměrná čtenost 2988x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.