Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Asi stojí zato připomenou panu autorovi jeho dílo "Kdo jsou ti co vyštípali Davida Vlka" To "jistě není" ufňukaný blog.....A jen tak čistě "náhodou" postrádám otevřenou diskusi u blogů z 3. 5. 2020, 5. 4. 2020 a 6. 8. 2020. Že by tento blog obsahoval lži?

1 0
možnosti
Foto

Pane Nedvěde, Vy jste tradičně až blyštivě yntelygentný a teď už i pilný, když procházíte mé blogy dva roky zpět. Jsem rád, že Vám za tu námahu stojím, a když si pomyslím, kolik jste s tím musel strávit času, tak mám přímo radost.

A teď nám povězte, pane geniální, já nepovolil diskusi, protože jsem byl naštvaný na redakci, že mi něco smazala?

Stejně si myslím, že to nepoberete. Ale každému není shůry dáno, s tím nic neuděláme.

3 3
možnosti

Obrázek, jaký jsem si z tohoto příspěvku Romana Poborského učinil já:

a) Roman Poborský zřejmě můj článek, pod který šel diskutovat, vůbec nečetl (nebo má velké problémy s chápáním psaného textu): jinak by totiž musel vědět, že web České televize nepadal při zápase ČR - Rusko, nýbrž při zápase ČR - Švýcarsko. (Že mé oblíbené mužstvo prohrálo, je rovněž nesmysl, protože Zlín hrál ligu až v neděli a v zápase ČR - Rusko jsem pochopitelně fandil českým hokejistům). :-)

b) Roman Poborský přiznává, že nahlašoval administraci příspěvky pana Doležela - přestože je to on, kdo v diskusích permanentně obviňuje z nahlašování některé jiné diskutéry. :-)

c) Roman Poborský zřejmě tráví dlouhé zimní večery pročítáním diskusí pod mými blogy - jestliže, jak píše, se dostal až do roku 2013, tak odhaduji, že jich musel pročíst tak minimálně 800 (blogy zde píšu od roku 2008 a aktuálně jich má dle statistik publikovaných 1340). :-)

3 0
možnosti

Kdybyste se jednou výjimečně pokusil neokopávat kotníky jiným blogerům, nevztekat se jak děcko a začal psát něco, co se dá číst, možná by vás někdo bral vážně. Ale dle vašich tradičně hysterických reakcí na jakoukoli kritiku soudím, že se vám to nepovede.

0 3
možnosti

Mluvte za sebe pane Bezděku. :-)

0 0
možnosti
Foto

Dobré ráno, Tomáši, to, že jste v Hyde parku s tímto textem mě moc nepřekvapuje, ale to, že v něm není také pan Nožička, mě doslova šokuje.

1 0
možnosti
Foto

Já myslím, že bude přesunut. Já to tam dal sám hned. Ctím místní pravidla.

2 0
možnosti
  • Počet článků 1310
  • Celková karma 33,74
  • Průměrná čtenost 3002x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.