Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OU
Uživatel požádal o vymazání
14 0
možnosti
JZ

Zasloužená karma :-)R^

6 0
možnosti
Foto

Právníci to vysvětlili v duchu nejlepších ruských tradic.

12 0
možnosti
Foto

Rusko: Patnáctiletá krasobruslařka s dopingem.

Česko: Padesátiletý Jágr jezdí po ledě jakoby nic.

7 0
možnosti
Foto

Já si myslím, že za tím vším stojí pikle CIA, Mossadu a tajné služby republiky Džibuti. Tito zmínění rozdmychávají nenávist vůči Ruské federaci, která je stále více a více ohrožována svými sousedy, kteří ji nechtějí za nic na světě postoupit část svých území, na které má Ruská federace přeci jasný geopolitický nárok, který zpochybňují jen existence z pražských kaváren a prudič Soros.

17 0
možnosti
MK

Já myslím, že jste to trefil prakticky přesně. ;-D

3 0
možnosti
Foto

J65a79n 23Š93i22k

15. 2. 2022 8:07

Tohle je fakt historka za všechny prachy. Karma a hezký den

7 0
možnosti
  • Počet článků 1316
  • Celková karma 32,99
  • Průměrná čtenost 2988x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.