Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZH

Energetická nezávislost je jistě žádoucí. Je ještě třeba dořešit, jakým způsobem je dosažitelná, ale určitě to nesmí být tak, že od roku xy zakážeme auta se spalovacími motory a dál se pojede hlavně na větrníky a soláry. Stejně tu bude muset být nějaká kombinace energetických zdrojů.

Musí tu být jiný motiv, silnější, než jsou zákazy. Rusácká válka by takovým motivem být mohla.

1 0
možnosti
ZH

Tak mě ještě napadlo, když Rusák mluví o tom, že byl k válce vyprovokován třetí stranou. Třeba to bylo tak, že strůjci green dealu viděli, že se lidi začnou bouřit. Takže Rusáka podplatili, ať zahájí válku a pomůže jim tak k tomu, že lidi ještě budou za green deal děkovat. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 1313
  • Celková karma 33,76
  • Průměrná čtenost 2995x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.