Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^

Evropská unie si musí dát pozor na Maďarsko, Srbsko a Turecko. A na Putinovu pátou kolonu ve všech státech Evropy vytvořenou ruskou hybridní válkou!

!!

1 0
možnosti

Vazeny pane Tomáši Flaško. Trochu vetsi oprava. Valky se nevedly jen za ziskani uzemi. Jiz Homer a pozdeji i Shakespeare psaly o jinem duvodu. Helena u Homera a Julie u Shakespeara byliy krasky, za ktere se ta valka musela vest. Kdybych to poukazal podle mysleni muzu, redakce urcite by me odmlcela. Tak trochu jsem to popsal civilizovane.

English playwright

1 0
možnosti

Jasně, už jste jako Fiala a vláda, řešíte stále dokola Putina a Ukrajinu. České problémy vás nezajímají.

0 7
možnosti

Zajímalo by mě, jak hodnotí Orbánovi výkony obyvatelé Maďarska. Ti jediní ho můžou klepnout přes prsty.

Pokud se V4 rozpadne, bude to škoda.

P.S. předevčírem byl zajímavý rozhovor s bývalým britským premiérem Borisem Johnsonem.

To byl nářez!

Dávám karmu!R^R^R^

0 0
možnosti

Četl jsem. A kupodivu to další média raději nekomentují a zdejší lepšolidé neblogují. Ano, řekl to dobře a nemám důvod tomu nevěřit.

0 0
možnosti

Z Orbána se pomalu ale jistě stává autokrat. Jak chutná moc...

5 0
možnosti

Koho dnes zajímá Orbánova šála z fotbalu? Normální lidi asi těžko. Fiala mu dneska určitě vyčinil, nebojte se. :)

0 10
možnosti

J37a61n 68Z15i53e51g30l40e37r

24. 11. 2022 17:03

A koho zajímá Putin v pytli na ministerstvu vnitra. Normální lid asi těžko. :-)

8 0
možnosti

J43a63n 14Z89i65e57g38l42e17r

24. 11. 2022 16:29

Zasloužená karma :-)R^

4 0
možnosti
  • Počet článků 1309
  • Celková karma 34,27
  • Průměrná čtenost 3004x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.