Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J43a13n 53R12á28ž

21. 12. 2022 16:52

Jen doufám, že jako správný demokrat neupíráte jinému mít odlišný názor, než je ten Váš. Přiznám se, že i když ho většinou nemusím, jsem rád, že je Větvičkovi umožněno na těchto stránkách prezentovat svobodně svoje názory.

PS. Nemám rád Babiše, a nepřejí si aby byl zvolen prezidentem, ale ta nesmyslná dehonestace v nepřátelsky režírované debatě se žáky základní školy mi připadala hodně trapná.

Dokázala jen něco. A to, že Babiš neumí vyhodnotit na jaký typ debaty má a na jaký nemá, což o něm taky něco vypovídá. Ale to asi nebyl záměr tohi, kdo to zorganizoval.

0 1
možnosti
Foto

Jasně. Konspirace, kampaň a účelovka. Ostatně Babiš se nemusí stydět. Už třeba Tycho de Brahe tvrdil, že se Slunce točí kolem Země ;-).

0 0
možnosti
Foto

"Diskuse" ohledně osoby pana Větvičky se stočila směrem k Blogosféře, nevěděl jsem, že jeho dehonestace se z IDnes přenesla právě do Blogosféry.

Tak jsem tam více než po roce zavítal a byl doslova zděšený.

Takovou koncentraci nenávisti a zloby jsem dlouho nikde neviděl. Jako by se tam někteří diskutující ze svých frustrací a nenávisti doslova zbláznili.

Potom se divíme, že je svět plný válek a násilí...

3 1
možnosti
Foto

Děkuji za blog. Jenom škoda, že se panu Nožičkovi podařilo obrátit diskuzi někam úplně jinam mimo téma.

3 0
možnosti
Foto

To tihle lidé dělají pravidelně. Klasický postup když nejsou argumenty a potřebují odvrátit pozornost jinam.

4 0
možnosti
Foto

J46a29n 93H21o91r73n73í81k

20. 12. 2022 9:15

Díky za tento text R^.

1 0
možnosti
JZ

Já na rozdíl od Josefa Nožičky nemám čas na to, abych sledoval, kdo je na titulce, atd. Z jeho strany je to až patologická posedlost.

5 0
možnosti
JN

Samozřejmě Vám to nejenom já věřím. ;-)

1 1
možnosti
Foto

Ahoj Tome, je radost, že Tvoje blogy čtou i podvodníci s karmou. na dálku gratulace.

2 0
možnosti
JN

Tak hlavní je, že dělají radost jednomu charakternímu panu doktorovi, který statečně odešel do "vyhnanství" na jiný server, aby svými skvělými texty nevydělával tomu estébákovi a podvodníkovi s dotacemi, a přes obdivuhodnou čtenost na Blogosféře se sem pak statečně vrátil. ;-)

3 4
možnosti
Foto

K tomuto článku jsem se dostal opožděně a oklikou (přes diskusi na Blogosféře). Nemohu udělat nic jiného než za tento text poděkovat. Což se týká i příspěvků ostatních blogerů, kteří se mě nějakým způsobem zastali (a nepočínají si v diskusích v principu podobně jako p. Větvička).

2 0
možnosti

R^R^ Dobře, že jste ten článek napsal. Já jsem do té inkriminované diskuse vstoupil později a na její začátek jsem se už nevracel, takže mi ten arogantní příspěvek pana nedotknutelného unikl.

1 0
možnosti
JN

Já jsem tedy ta citovaná slova pana Větvičky:

"A schvalně, co mysliš, bude tvuj text na tytulce? Nebude. Bo moje jmeno nesmi byt použite, ani zminěne."

pochopil trochu jinak.

Pan Větvička, přestože má pravidelně velkou čtenost, už nebyl vybrán administrátory na titulku hodně dlouho. A nedávají se tam ani blogy, které na něho reagují (byť takový pan Trčálek reaguje na takřka každý Větvičkův článek), nanejvýš je to v "Zaujalo nás". Ostatně, jak nejspíš dobře víte, obdobné neoblíbenosti se u administrace těším už delší dobu i já. ;-)

Takže v té Větvičkově větě nevidím žádnou namyšlenost, ale pouhé konstatování skutečnosti.

3 0
možnosti

To jste pochopil velice špatně. Jak to napsal pan nedotknutelný to jednoznačně vyznívá tak, že ho blogeři nesmí ve svých článcích jmenovat, jinak se mohou rozloučit s "titulkou", tedy že je nějakým způsobem "hájen" redakcí blogu.

1 0
možnosti
Foto

Poznámku pan Větvičky považuji - a to jsem Lubomírovi napsal- za mimořádně arogantní. Při posledním blogerském setkání jsem mu podal ruku, Bylo to naposledy, řadím jej do skupiny Petřík, Krištofíková apod.

3 0
možnosti
Foto

Pane Vodvářko,

pro mne je to pocta, být zařazený do skupiny s panem Větvičkou.

3 0
možnosti
  • Počet článků 1309
  • Celková karma 34,22
  • Průměrná čtenost 3004x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.