Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DR

Velká gratulace. Tak silný mančaft, který jsme tam měli, už opravdu dlouho nepamatuji. Snad se ten výkonnostní vzestup časem projeví i v seniorské reprezentaci.

Pouze nechápu, proč do toho zase musíte plácat Rusko. To, co na to říká ta Vaše Moskva, je totiž úplně nepodstastné a tudíž mimo mísu.

4 0
možnosti
Foto

Finále byl úžasný zápas. Kanaďani měli opravdu skvělý tým, nad tou rychlostí mi občas přecházeli oči. Ale naši. Ta neuvěřitelná rvavost, bojovnost, psychická odolnost, nezdolná vůle, pořád bojovali. Marcel Marcel mi vyloženě připomínal moje hokejová léta, akorát je asi stokrát lepší. Když jsem viděl plačícího Kulicha, vyhrkli už mi slzy do očí taky, jak mi těch kluků bylo líto. Pro mě jsou vítězové oni. A Rusové v hokeji? Kdo to je?

1 0
možnosti
JZ

Také doufám, že tento úspěch našich juniorů je oním blýskáním na lepší časy našeho hokeje. :-)

2 0
možnosti
Foto

Také jsem četl bublání nějakých ruských komentátorů o našem týmu. Vzhledem k jejich postavení v současné době, kdy jejich země provádí řízenou destrukci jiné země a vraždění jejich obyvatel, nemá tato zem co pohledávat na žádném sportovním kolbišti.

Neumím si představit jakýkoliv sportovní zápas, kde by v současné době proti sobě nastoupil reprezentant Ruska a Ukrajiny. Doufám, že šéfové sportovních organizací budou natoli mravně vyspělí, že se nenechají zlákat penězi a neumožní jejich start.

A našim hokejistům gratulace. parádní jízda turnajem.

5 1
možnosti
Foto

Nádhernej výsledek, ale proč do toho tahat Rusko, to je mi záhadou.

9 0
možnosti
TB

protože je pan Flaška Ruskem posedlý ;-)

6 3
možnosti
JZ

Zasloužená karma. :-)R^ Dvacítce je třeba pogratulovat a jsem přesvědčen, že by rusáky bez problému poslala domů. Nehledě na to, že v současné době nemá Rusko na sportovních kláních co pohledávat.

8 0
možnosti
RK

Ten zapšklý pedagog si najde vždycky něco, aby mohl svou zapšklost ventilovat. Mylím, že tiše plakal do polštáře, když nemohl fandit sborné. KarmaR^

7 2
možnosti
OU
Foto

Blog dobrý, ale proč do něj cpát Rusko?

4 0
možnosti
PK

Autor to velmi slušně vysvětluje.

6 0
možnosti
JN

Tak pokud tím slovutným pedagogem jsem náhodou myšlen já: na rozdíl od jednoho zdejšího slovutného podnikatele v cestovním ruchu, mezi jehož koníčky například patří sledování diskusí na osobním blogu pana Havránka (a dokonce pořizování printscreenů z ní :-)) já sleduji sportovní klání pravidelně bez ohledu na to, zda se ho zúčastňují ruští sportovci či nikoliv, ovšem na rozdíl od tohoto věhlasného podnikatele nejsem stoupencem trestání kolektivní vinou.

Co se týká naší dvacítky - hrála skvěle a jsem přesvědčen, že na medaili by dosáhla i při účasti Rusů a Bělorusů.

5 3
možnosti
MV

...jo...ty potrefeny husy

3 0
možnosti
PK

Co si myslí nějaký pedagog, je mi jedno. Vám děkuji za příspěvek, který ocením karmou.

Našim hokejistům děkuji za krásné výkony, které ocením pivkem a něčím ostřejším na oslavu.

Ale to hlavní zůstává už několik měsíců. I nadále naprosto souhlasím s tím, že rusák, který jednoznačně neodsoudí válečnou agresi na Ukrajinu, nemá ve slušné společnosti co dělat. Jsem zajedno s názorem, že takový nemá mít nárok vystupovat ani na poli kulturním, ani na tom sportovním. Takže rusáci mi rozhodně, nejen na tomto MS nechyběli. A je jen ostudou severoameričanů, že nadále tleskají putinovu kašparovi, jménem Ovečkin. Lhostejno, že jeho sportovní úspěchy jsou abnormální. KHL by mu vzhledem k situaci, slušela mnohem více.

13 0
možnosti
Foto

Naprostý souhlas, dík R^.

3 0
možnosti
  • Počet článků 1311
  • Celková karma 34,22
  • Průměrná čtenost 3000x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.