Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JN

Tak pokud tím slovutným pedagogem jsem náhodou myšlen já: na rozdíl od jednoho zdejšího slovutného podnikatele v cestovním ruchu, mezi jehož koníčky například patří sledování diskusí na osobním blogu pana Havránka (a dokonce pořizování printscreenů z ní :-)) já sleduji sportovní klání pravidelně bez ohledu na to, zda se ho zúčastňují ruští sportovci či nikoliv, ovšem na rozdíl od tohoto věhlasného podnikatele nejsem stoupencem trestání kolektivní vinou.

Co se týká naší dvacítky - hrála skvěle a jsem přesvědčen, že na medaili by dosáhla i při účasti Rusů a Bělorusů.

5 3
možnosti
MV

...jo...ty potrefeny husy

3 0
možnosti
JN

Tak je skvělé, když do diskuse o hokeji například zavítají někteří, co možná ani neví, jestli se hokej hraje na třetiny nebo na poločasy, ale důležitý je vždy pro ně ten politický kontext. ;-)

3 8
možnosti
MV

Před pár dny jste mně chtěl zastavit hloupou zmínkou o tom, ať jdu radši na Prague Pride. Odpověděl jsem vám, že se tvářite, že o mně víte mnoho, ale víte velký prd, že na PP nechodím. A teď se mě zase, ve vašem hloupém stylu, snažíte zesměšnit kvůli tomu, že jste na příspěvek reagoval jako přesná potrefená husa? Tak trapnýho chlapa tahle planeta ještě nehostila.

5 0
možnosti
JN

A já jsem snad ve svém příspěvku někoho konkrétně jmenoval? Takže nejste v duchu vaší prvotní hloupé reakce tou potrefenou, ihned se ozývající husou, naopak vy? ;-)

P. S. Když už sem taháte věci z dřívějších diskusí: nereagoval jste čistě náhodou ve včerejší diskusi pod mojím blogem na jednoho diskutéra arogantními slovy: "Vás jsem se neptal."? :-/

2 1
možnosti
MV

No...tak reagoval jste pod mým příspěvkem a nebylo to poprvé, kdy se mě snažíte utnout kvůli nějaké vaší obsecesivni představě, že sportu nerozumím. To za prvé.

Za druhé k mé aroganci, o které se zminujete. Ano, tak jsem odpověděl Jurovi Doleželovi, který odpovídal na dotaz, který jsem dal jinému z diskuze. Odpověděl jsem vykáním tomu, kdo zde lidem tyka a třeba i stylem "Mlč". Takže, až zase budete moralizovat, zamette si před prahy vašich spolusoudruhu v diskuzi.

3 0
možnosti
JN

Tak zatím jsem si opravdu nevšiml, že byste ohledně sportu měl nějaký velký přehled a když pod nějaký blog se sportovním tématem občas zabrousíte, tak se obvykle snažíte diskusi směrovat jinam.

Hezký zbytek dne.

1 1
možnosti
MV

Vy jste si nevsiml spousty dalsiho.

3 0
možnosti
PN

No hlavně že Vy si všímáte. Hlavně ty cizí rozhovory, že? Děláte si u toho šmírování poznámky? Nebo stačí paměť a pak trochu fantazie?

3 0
možnosti
MV

to je dobre, ze vam moje blogy zustavaji v pameti

0 0
možnosti
  • Počet článků 1309
  • Celková karma 34,32
  • Průměrná čtenost 3004x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.