Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

K tomu lze jen dodat, že v minulých prezidentských volbách dostal Drahoš při menší volební účasti o cca 300 tis. hlasů víc než Babiš.

25 0
možnosti
LH

A v předminulých dostal Karel kolik?:-P

2 0
možnosti
Foto

Někde jsem viděl jistou poznámku k tvrzení pana Babiše, že dostal 2,4 M hlasů a že by s tím ANO vyhrálo volby. Ten dotyčký dodal, že tedy koalice dostala 3,3M hlasů.

Myslím, že pan Babiš je už dávno nahý....

31 0
možnosti
Foto

Přesně. Tohle ten lhář zamlčel. A pořád čekám, kdy budu mobilizován :-).

14 0
možnosti
MV

AB chapu, jeho ego dostalo poradnou pecku, ale nikdo se mu to jeste neodvazil rict naplno

on sam to vi, proto to plkani - jinak se to nazvat opravdu neda

16 0
možnosti
JZ

Zasloužená karma :-)R^

9 0
možnosti

Jelikož komunisty zásadně nevolím tak jsem opravdu ani jednoho finalistu nevolil a mám přání aby zvolení komunistygenerála prezidentem neznamenalo že voliči tím vyjadřují touhu po vládě pevné ruky!!

8 19
možnosti
JP

A mate pocit, ze prezident má z ústavy takové pravomoce, abyste se bal ? Generál Svoboda nebyl prezidentem pevné ruky.

5 0
možnosti
VR

Kupodivu Monike v té tiskovce projevila více rozumu než Andrej! Párkrát se ho pokusila umírnit a když se začal rozjíždět do vyšších obrátek, tak zavelela k odchodu. :-)

35 0
možnosti
NP

A k dovršení všeho ještě Schillerová k výsledku voleb prohlásila :" nebyla to prohra, spíš nevýhra" ;-D

39 0
možnosti
MV

ano, to me dojalo, ten pristup oddane zeny...

oko mi zvlhlo

16 0
možnosti
  • Počet článků 1312
  • Celková karma 32,93
  • Průměrná čtenost 2997x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.