Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Rozhodně nepustit. Kdyby byla účast Rusů (například) podmíněna prohlášením, že nesouhlasí s válkou proti Ukrajině, mohl by Putin vypálit všem rybník, když by veřejně vyhlásil generální pardon všem ruským olympionikům, kteří něco takového prohlásí, a nakonec by z toho byla fraška.:-)

1 0
možnosti
Foto

Zaznamenal jsem, že pokud by Rusový byli na OH (jedno pod jakým praporem) a Česká republika by tam jela taky, ustoupí Pilsner Urquell od sponzoringu.

Volám bravo Pivovaru Plzeň.

6 0
možnosti
PK

Zde bohužel neexistuje jiná možnost, než nepustit.

6 0
možnosti
Foto

O tom, zda budou na olympiádu puštěni Rusové a Bělorusové rozhoduje Washington. EU, natož my, do toho nemáme co mluvit.

1 9
možnosti
Foto

Už jste s tím byl v nějaké odborné poradně?

6 1
možnosti
JK

Pustit jen ty Rusy, kteří nedopují...

1 0
možnosti
Foto

Karma, já bych na olympiádu nepustila Rusy, Bělorusy a Bacha.:-)

5 1
možnosti
Foto

Nemám rád principy kolektivní viny, ale co jiného, karma👍

2 0
možnosti
Foto

Ale jako platící diváky bychom je snad pustit mohli.

0 1
možnosti
JA

J10a46n 23A65b21r86t

17. 2. 2023 12:57

Je to vysoce hloupé rozhodnutí házet do jednoho pytle Rusy a Bělorusy.

0 1
možnosti
Foto

Ještě bych do toho pytle hodila Írán.

2 1
možnosti
JZ

Zasloužená karma :-)R^

2 1
možnosti
  • Počet článků 1309
  • Celková karma 34,32
  • Průměrná čtenost 3004x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.