Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Do roku 2018 byl valorizace důchodů vázaná na růst mezd ve výši jedné třetiny a ne jedné poloviny jak je to dnes.

1 0
možnosti
ZH

Já mám za to, že v SPD to dobře vědí. Ale chtějí hlasy těch, kterým to nedochází, nebo dokonce není možné vysvětlit. O to hůř, je tě těžce protisystémová partaj demagogických populistů.

3 0
možnosti
Foto

To nic. Já mám za to, že situace vyhovuje jak koalici, tak i opozici. Žádní z nich nemají ani kouzelnou hůlku, ani ani recept, který by zastavil průjem, který by mohl strhnou i je;-)

5 0
možnosti
JZ

Zasloužená karma :-)R^

2 3
možnosti
Foto

Porovnáváte hrušky s jablky, obojí se jí. Hodinky a holinky, obojí se natahuje. Důchody spotřebují 30% ze státního rozpočtu. Na zbrojení se slíbilo 2% z HDP. Být to 2% z rozpočtu, zbyla by nám sto miliard na užitečnější věci.

6 6
možnosti
Foto

Jasně. Rusům a Bicerovi (=) by se to líbilo.

8 7
možnosti
  • Počet článků 1313
  • Celková karma 33,76
  • Průměrná čtenost 2995x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.