Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já jsem OSVČ většinu svého pracovního života a samozřejmě nepočítám s tím, že se dá z důchodu vyžít. To snad musí být jasné každému normálně myslícímu člověku.

0 0
možnosti
MB

Na důchodu je krásné? - Každý ví, že jednou přijde. Pak si jej vytváří celý život - Má jej takový, jaký jej chtěl mít. Jistě,příjmy jsou důležité, důležitější je, kolik svých Kč vložil do systému. Hanzlík třeba umně investoval do nemovitostí. Umělci jsou častými pomatenci praxního ducha. Srandovní výroky Vyskočila, Obermajerové a tedy i Źilkové. ...

"Tele Tele", z úctyhodné rodiny pak volně ríká - "Souložím, souložíme i koně živíme. Na stará kolena se rozvádíme. Ani ten doutník mi zase nehoří. Zatracená doba a vláda"! ...

13 0
možnosti
Foto

Letos jdu do pense a už jsem dostal výměr. Díky tomu, že jsem odváděl poměrně vysoké částky, není jeho výše špatná. Byl jsem celý život OSVČ, posledních 5 let s.r.o a to jen kvůli lepší možnosti případné prodeje praxe.

Lidí, kteří pláčou nad malou pensí v důsledku minimálních odvodů, mi líto není. Celý život svým způsobem šidili důchodový systém a teď - jako pensisté - čekají, že ti aktivní jim umožní la dolce vita.

Paní Žilková se řadí po bok další kolegyni paní Obermajerové, která také pronáší celkem podivuhodné výroky. Pokud si neušetřila z honorářů a odváděla minimum, musí si především nadávat sama sobě.

A ty dva koně paní Žilkové jsou opravdu k smíchu. Ale třeba novopečný zeť Soukup ji cosi strčí bokem, případně vymyslí program s názevm "chudoba paní Žilkové". A nějaká sbírka se vždycky vyhlásit dá....

23 1
možnosti
Foto

Jestli má pan doktor Vodvářka pod paní Obermaierovou na mysli představitelku "Vilmu Niklovou ze seriálu TV Nova Ulice", tak pokud inkasovala za jeden natáčecí den 15 tisíc Kč, potom si vydělala za 10 let pěkný balík. A pokud aspoň třetinu z toho nevložila na konto svého důchodu, je to pouze její chyba.

4 0
možnosti
AM

A není to tím, že byla OSVČ, co volila ANO, což jsou osoby mdlého ducha, kdežto OSVČ, volící a podporující vládnoucího kočkopsa, jsou osoby vždy uvědomělé a zodpovědné ?

3 7
možnosti
ZH

Přihlédneme-li ke skutečnosti, že paní hérečka zažádala o předčasný důchod (asi se svezla na vlně chyby systému, kdy dostane vyšší důchod, než by dostala při podání žádosti letos), pak můžeme vaše tvrzení považovat za pravdivé. Protože paní patrně nedochází, že časem dojde k napravení této systémové chyby, tedy "výhoda" se časem vytratí. Pokud k takové nápravě nedojde, stejně bude pykat za to, že šla předčasně, tedy důchod bude mít doživotně zkrácený. Paní se zjevně zachovala nezodpovědně a svezla se na populistické vlně (tedy ve smyslu, že volí okamžitý prospěch před prospěchem budoucím). Paní je prokazatelně nezodpovědná a už teď naříká.

5 2
možnosti
MM

Znám mnoho umělců a nejen herců, kteří většinu svého profesního života měli nadstandartní příjmy a úměrně tomu si užívali života.

Ne, ře bych jim to záviděl, bylo to často těžce vydřené, ale pokud v dobách své prosperity platili jen minimální částky do sociálního zabezpečení, tak se jejich pláči divím.

10 1
možnosti
Foto

A mohli si přece nějaké korunky ukládat. Na důchodové připojištění, na stavebko, do nějakého investičního fondu a tak.

10 2
možnosti
Foto

R88o94m11a25n 65K87o65z40e49l

30. 4. 2023 10:58

Asi před dvěma dny tu jeden diskutér (velký zastánce vlády) tvrdil, že takovým lidem (bývalým OSVČ) stačí zajít na ÚP a ten jim vše dorovná.

2 0
možnosti
ZH

No nevím, školy nemám, ale jsem také OSVČ a z výše mých odvodů na důchodové pojištění je mi jasné, že budu muset ještě dlouho pracovat. Tedy po mé 65. Naštěstí mám profesi, kde to do jisté míry možné je, třeba jen na půl plynu. Její profese také umožňuje hrát do pokročilého věku, proč tedy nehraje? Že by ji nikdo nechtěl obsadit? Hm... Nerozumím tomu... Její nářky však považuju za dost liché. Měla se s někým znalejším poradit, než si zažádala o důchod.

9 0
možnosti
Foto

Já jsem celý život OSVČ. A celý život si dobrovolně platím více než bylo zákonné. Díky valorizaci důchodů minimálně o inflaci to jsou nejlépe uložené peníze. Kdybych platil jen nezbytné minimum, tak bych měl asi sakra problém ty úspory uložit tak, aby je nelikvidovala inflace. A tak jednou dosáhnu na slušný důchod, který mi snad bude stačit.

11 1
možnosti
Foto

Když ona ta paní není zrovna nejostřejší tužkou v penálu.

7 3
možnosti
  • Počet článků 1313
  • Celková karma 33,76
  • Průměrná čtenost 2995x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.