Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JN

J41o96s71e32f 25N52i53k49l

6. 10. 2023 21:41

Máte špatná čísla!

Výdaje na zbrojení pro rok 2022

USA 877 mld dolarů - RF 86,4 mld dolarů

Podíl na světovém zbrojení pro rok 2022 v procentech

USA 39 % - RF 3,9 %

Podíl na HDP

USA 3,3 % - RF 4,1 %

Kde jste vzal, že RF dává /nebo bude dávat/ 40 % HDP na zbrojení? Mužik prostě dokáže za málo peněz více muziky.

Ruská převaha v moderních konvenčních zbraních je daná tím, že jí dosáhli za pouhých 8 % nákladů v porovnání s rozpočtem USA. Takže efektivita ruského vojenského průmyslu je absolutně nesrovnatelná s gigantickým plýtváním v USA. Není kapitalismus jako kapitalismus.

2 9
možnosti
PJ

mohl by jste mi napsat, jaké moderní konvenční zbraně Rusko má? Vy jste neskutečný demagog.

7 0
možnosti
AM

Že vás to baví, dokola a dokola.

6 6
možnosti
Foto

Děkuji za věcný příspěvek, který jistě diskusi velmi obohatil.

6 0
možnosti
JZ

Zasloužená karma

3 5
možnosti
MB

Vy si opravdu myslíte, že to Rusko baví?

Vy si vážně myslíte, že Rusku od NATO nic nehrozí? Já ne.

6 15
možnosti
Foto

Hm. Takže si myslíte, že náš parlament schválí útok na Rusko? Tak to totiž v NATO funguje. O hrozbě NATO vůči Rusku mohou být přesvědčeni pouze Rusové a....

12 2
možnosti
  • Počet článků 1315
  • Celková karma 32,20
  • Průměrná čtenost 2990x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.