Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

Jakmile bude kurz za 22, není problém.

1 1
možnosti
PS

Do kolotoče kurzů uvedu jednu zajímavost - do roku 1938 naši předkové svojí pracovitostí a invencí způsobili kurz naší koruny k německé marce 1 : 3. Sami. I bez jakéhokoliv spolku, jakým je nyní EU. S pžíchodem Němce k nám byl kurz okamžitě opačný. Zkusíme se takovému kurzu alespoň přiblížit? Návod je jasný, moc a blahobyt každé země závisí na výkonnosti průmyslu. Dodal bych ještě na prosperitě zemědělství, předchozí tvrzení totiž sestavil jeden moudrý a ještě nikdo mně tohle nevyvrátil.

4 0
možnosti
JS

No nevím, zda příteli na vozíku pomohu tím, že se nechám zmrzačit a budu na vozíku taky. EU je nyní nemocná, nemá cenu se v této chvíli se ještě více sbližovat přes euro.

18 1
možnosti
Foto

J50a42n 63Š49i47k

8. 1. 2024 17:41

Přesně tak. Mimo věcí, co jste zmínil, vysosali jsme miliardy dotací z různých fondů EU, vybudovali nebo opravili silnice, chodníky, muzea, zámky, cyklostezky a nevím co dalšího. A teď zase žvanime a žvanime a nemáme koule na to, dostát svým závazkúm. Jestli něco my Češi umíme fakt mistrovsky, to je dokazovat sami sobě, jak dokážeme být malí. Díky za článek a přeji hezký den

10 10
možnosti
TB

Píšete, že nechceme pomoci...můžete mi vysvětlit, v čem eurozóně pomůžeme, když do ní vstoupíme?

7 0
možnosti
Foto

Přinejmenším zahraničním podnikatelům u nás. Nebudou mít kurzovou pakárnu, ať už účetní nebo poplatkovou. A samozřejmě cizím turistům.

3 8
možnosti
EH

Škoda, že jsme neprožili víc času mimo všeobjímající náruče mocenských bloků. Nemáme teď s čím porovnávat.

Řešíme tady sliby a závazky, ukotvení atd. Já bych to otočila - co přinese EU, když vstoupíme do eurozóny? Chce nás ta padlá nevěsta nebo chce naši pomoc?

3 0
možnosti
DR

Já bych tu otázku spíš otočil. Co u nás přinese Euro pro obyčejné lidi? A nějak mě nic nenapadá.

9 0
možnosti
JK

Dávám karmu, vidím to tak nějak podobně.

6 5
možnosti
JZ

Zasloužená karma

5 7
možnosti
Foto

Dobrý blog Mne sa napríklad páči, že diskutujete a hovoríte si pre a proti(ale zase nie hádky a napádania sa diskutéri navzájom). Myslím, že by sa k tomu mali kompetentne vyjadriť aj odborníci, aby ludia vedeli, čo im to prinesie a trebárs pozrieť aj na krajiny, ktoré euro prijali hneď a ktoré nie a prečo.Ono na chybách sa je dobre poučiť, nie na ne poukazovať následne.Pekný deň.

2 1
možnosti
EH

Však to poslední dny řeší plno lidí s ekonomickými tituly. Někteří poukazují, že si krajiny pohoršily.

Příznivci neřeší ekonomiku, ale jenom politiku.

9 1
možnosti
  • Počet článků 1316
  • Celková karma 32,99
  • Průměrná čtenost 2997x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.