Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Německý prezident je bezvyznymna figura, která nesnese srovnání s významným a vlivnym prezidentem čínským - proto toho německého vitaly jen subalterni persony to dá rozum

4 16
možnosti
Foto

A povězte nám, co to znamená ve Vašem podání slovo "rozum"?

7 0
možnosti
JU

J44o64s19e30f 37U41l60m52a54n

26. 8. 2021 16:34

Zatím žádnou ostudu nevidím...

13 3
možnosti
DR

Tu vidí jen autor.

7 0
možnosti
DD

D14a44v30i69d 66D34u86š59e48k

26. 8. 2021 15:41

Steinmaier rozhodně není nástupcem Heydricha.

To je nesmysl.

2 0
možnosti
Foto

Naprostý souhlas. Myslel jsem to jako vrcholného představitele jednoho státu. Podobně jako porovnání u nás např. Havel a Gottwald. Taky jedno území, ale různé společenské systémy.

3 3
možnosti
JS

Heydrichova zena Lina pobirala v povalecnem Nemecku generalskou penzi, nebot on padl v boji s nepritelem.

7 1
možnosti
JB

J61i37ř74í 84B48o14č24e93k

26. 8. 2021 16:31

Moje prababicka brala od Němců (těch zlých, západních) důchod za svého syna který padl na východní frontě i za manžela, který strávil pár let v německém vězení jako antifašista. Jejiho bratrance uznali jako válečného invalidu, když se narodil s vrozenou oční vadou, která se dala léčit. Jenom na to za války nebyl čas. Němci jsou velkorysí

9 0
možnosti
VB

Máte pravdu. Já jsem také napsal na téma této návštěvy, ale rozhodl jsem se už neotvírat diskusi.

Nic se z ní nedozvíte (asi jako kdybyste našel démant v Loučnici). Pokud chce někdo polemizovat, ať něco napíše.

5 1
možnosti
Foto

Pane Barák, děkuji Vám a samozřejmě i panu Flaškovi za oba podařené a tak potřebné blogy.

3 2
možnosti
RK

R21a84d74e17k 98K52o31h16u75t

26. 8. 2021 13:50

Proč jste sám nezorganizoval vítání s vlajkami a aby to mělo šmrnc tak i s nějakou se svastikou? Byl byste slavný a natřel byste to Zemanovi víc než nějakým blogem na stranickém webu.

9 22
možnosti
Foto

Proč zrovna svastiku? Nebo jste na tom nádraží byl a chtěl jste být pozdraven?

9 6
možnosti

R^R^R^

V Německu mají vynikajícího prezidenta. V Česku k tomu teprve musíme dozrát!

Vynikající vztahy s Německem tu založili především Václav Havel a Miloslav Vlk.

Vztahy s Německem nám nabourávají naši komunisti, okamurovci a podobná individua! A všichni, co věří ruské desinformační kampani!

:-)

21 9
možnosti
Foto

nejlepší způsob vztahů s Německem je držet si je na distanc. Oni nikdy nepřekousnou porážku ve WW2.

1 1
možnosti
JB

J25a53n 18B87u59r14d58a

26. 8. 2021 12:13

Já bych si hrozně přál, aby český prezident stihnul udělat alespoň jednu věc, za kterou by na něj mohl být člověk pyšný či alespoň cítit respekt. Škoda, no.

Technická poznámka potom jen, že v kostele v Resselově ulici Němci během přestřelky s výsadkáři neměli žádné ztráty, jen pár raněných.

4 2
možnosti
RM

Ale jo, párkrát jsem s ním souhlasil, většinou to bylo ve věcech ohledně Izreale. A to mne taky naštval už hned první den, vyvěšením toho modrého hadru na hradě.

0 0
možnosti
KP

To jste jeste zapomnel na komanda vtrhavajici do bytu, kde se nekdo opovazil vyvesit tibetsou vlajkou, nebo dokonce nebetycnou drzost, kdy spina z Hradu poslala policii prudit na akademickou pudu.

20 5
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
7 1
možnosti
Foto

J16a18n 88C46i28b89u13l64k67a

26. 8. 2021 10:27

Tak to je úlet - uctění památky obětí okupace československou armádou...

0 3
možnosti
  • Počet článků 1310
  • Celková karma 34,18
  • Průměrná čtenost 3002x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.