Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

H98a97n93a 60V95l17k40o66v40á

12. 11. 2018 16:37

R^Pod článkem pana Nožičky ze 4.11. který byl na toto téma a končil otázkou jak se k tomu postaví západní demokracie jsem podotkla že jsem spíše zvědavá na to jak se k tomu postaví UK s ohledem na zvyšující se počet muslimských voličů.

Mám totiž v Londýně kamarádku z dětství, která bydlí na dohled od Wimbledonu a moje dcera odcestovala do UK za studiem a prací (už se vrátila)

Odpovědí pod mým podotekem byl výtah z jakési statistiky, že muslimských voličů je v UK pouze něco málo přes 4 %.

Inu, evidentně to stačí....

1 0
možnosti
LJ

U nás čeká skupina čínských křesťanů na udělení azylu už 2 roky. Několik se jich vrátilo do vlasti a zmizli. Mám obavy, že Bibi by u nás taky nedostala azyl.

2 0
možnosti
Foto

....A tak nakonec ten azyl Bibiové poskytne pravděpodobně nějaká jiná země z té pro vás prohnilé Evropské Unie, kterou tak opovrhujete.......Tou zemí klidně může být ČR ale to bychom nesměli být prostřednictvím svých politiků, ale ani my sami předpodělaní z možných důsledků a docela bych byl zvědavý na názor dobroserských, státními financemi živených organizací, které jinak přesvědčují národ, že právo na azyl má každý, kdo si o něj požádá a konec konců i ten, co si nepožádá a vetře se sem na tajňačku, nelegálně.

2 0
možnosti
JE

Stará dobrá Anglie už byla několikrát ve smrtelném ohrožení.

Tentokráte je to vnitřní nepřítel a má zjevně navrch.

Obávám se, že už není cesty zpátky :-/

4 0
možnosti
JK

Mě na tom nejvíce zaráži to ticho - který z mainstreamových deníku o tomto odmítnutí informoval? Na základě jakého zákona je možné zamítnout azyl, protože by to doma někdo nerozdýchal? Kde jsou vyjádření evropských představitelu k odmítnuti pomoci? Kde jsou křičící neziskovky?

7 0
možnosti
SB

Tady by ten protest byl příliš logický, než aby se na tom někdo mohl zviditelnit. Proto to takové neziskovky nebo aktivisty nezajímá.

Jo, to až někde někdo řekne, že by všichni lidé měli platit nájem, když bydlí v obecních bytech, a že by měli být odpovědni za to, že ten byt nezdemolují, tak i když v tom výroku nebude ani slovo o etniku nebo o rase neplatičů, potom různí aktivisté budou protestovat. Ten protest bude natolik nelogický, že na něm se člověk už zviditelnit může. Ale na logických protestech se nikdo nezviditelní, proto o ně to jindy tolik aktivní protestující nemají zájem.

3 0
možnosti
SN

:-).....Pane autore......dnes.....R^R^R^!!

2 0
možnosti
Foto

Nevím jestli je důvod k jásotu. Mně je z těch v blogu popsaných skutečností smutno. Ale u Vás mě nepřekvapí nic.

5 0
možnosti
Foto

Netuším, kdo a jak té paní pomůže. Třeba lépe, než si přála. Snad. Ale napadá mne, že když byli ohroženi všichni Britové (nálety, střelami z pobřeží Francie), semkli se příkladným způsobem ve vzájemné pomoci i pomoci těm, kdo utekli před jistou smrtí.

A ti křesťané, kteří svou sestru odmítají? Z pohledu z dálky (třeba mi něco uniká) to připomíná bárku se zachráněmími v bouři, kteří jsou spokojeni, že jsou uvnitř a vyhlásili plný stav. Vypadá to až skoro nekřesťansky.

2 0
možnosti
LT

L11u33d19ě85k 35T31o15n75d41r

12. 11. 2018 15:24

Oni se necítí ohroženi. Stejně jako ta pověstná žába v hrci vody, kterou pomalu zahříváte a zahříváte...

1 0
možnosti
DL

Na margo:,,Poznáte Wimpole slávny osud Impéria?".,,Poznám ho ako rečnícky obrat,"odpovedal básnik.,,Má štyri dejstvá,"povedal Dalroy.,,Viťazstvo nad barbarmi.Zamestnanie barbarov.Spojenectvo s barbarmi.Víťazstvo barbarov.Toto je slávny osud Impéria."

Riekol už G.K..Chesterton v Lietajúcej hospode v roku 1914.

R^

14 0
možnosti
PV

Kdo si historii nepamatuje, bude ji muset prozit znovu. Tohle je "Neville Chamberlain" jak vysitej. Vam R^

9 0
možnosti
PD

P61e22t87r 17D80r59a34p79a24l

12. 11. 2018 7:55

mě samotného zarazilo, že sama by uvažovala o azylu právě ve VB. Právě proto, že je tam silná pákistánská a muslimská menšina. tedy jsem spíš přikloněn k tomu, že VB jen správně vyhodnotila možná rizika

2 1
možnosti
Foto

Pokud se sama GB považuje za demokratickou zemi, tak ať hodnotila co chtěla, zachovala se zbaběle. To rozhodnutí jasně signalizuje, že demokracie v této zemi už nějaký čas nehraje prim a že v části země byla přetlačena právem šaría a ve zbytku země se docela obyčejně bojí.

7 0
možnosti
  • Počet článků 1311
  • Celková karma 33,97
  • Průměrná čtenost 3000x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.