Děkujeme za pochopení.
V91e79r41o54n74i19k67a 66F25i20l86á34č62k91o61v28á
Zrušit letáky, kupte si podpalovače. Mají je v akci...
M66i20r54o43s77l45a33v 19B24u90č82e40k
Já reklamy vítám! Vybírám ze schránky poštovní a mám chalupní přehled, s čím je možno podpalovat! Chválím Kaufland - horší je Okay leták a zcela proklínám ty tlusto kosmetické nabídky na lesklém papíru! Podobně to mám v televizi. Vstupy reklam mi rozšiřují kulturní obzory. Jakmile se objeví - přepnu a dívám se na děj. Opakuje se - přepnu. Za večer shlédnu i 5 filmů, pravda, nikoliv celých. Nicméně v cyklu asi 1 měsíce se postupně dodívám! Chvála reklamám - Nejsem žádný hlupák ! ...
D23a27n 67R92o12z47s58í95v36a53l
Mě nejlépe hoří Globus. Ovšem samozřejmě až po skončení jeho platnosti, kdybych ho vyhodil dřív, tak to bych to od manželky slízl.
P25e78t84r 48L47a42n19g43e11r
Prostě jen jeden z tisíců reklamních sloganů. Nesmíte si to brát osobně.
P53a10v45e59l 55K43a65l17a56b56i31s
Karma, i v oblasti marketingu existuje něco jako profesionalita. Adresát reklamy by se měl cítit jako opečovávaný, ne jako hlupák. A také je možné, že podobní ranaři se věnují i marketingu politickému.
T39o83m35á36š 52V96o51d93v31á24ř43k64a
Mám zákaz reklam na schránce - kupodivu je téměř ve 100% respektován. Na netu reklamy prakticky nevnímám a pokud jsou během televizního filmu, jdu si dát něco dobrého k snědku či pití, případně konám mikci či defekaci.
Takže jsem docela reklamou nezasažený.
Karma, Tomáši, a moc štěstí v novém roce.
P91e22t93r 74Š58i38n97d90e98l80á89ř
Já bych naopak řekl, že dementi jsou například v Komerční bance. Ještě včera (29.12.) popřál tento /finanční/ ústav svým klientům v televizní reklamě veselé Vánoce - a určitě tím nebyly myšleny Vánoce roku 2019.
J52i58ř95í 49J89i25r21o85u20d45e53k
To nic. A Vy nakupujete před Vánoci, či až v povánočnch sleváchProč jste v databázích oněch nabízejících, to snad ani netřeba zkoumat, nakonec, do toho jistě nikomu ani nic není
S60l67a17v77o58m64í32r 58B92e96n95e74š
To jste se ještě nenaučil házet takové věci za hlavu a pouštět to jedním uchem nebo okem dovnitř a druhým ven?
To je naprosto běžná praxe těch, kteří chtějí něco prodat. Stejně tak realitní makléř je schopen panu Novákovi, který shání zahrádku, říci v deset ráno, že nejlepší investice je právě do zahrádek v zahradních koloniích velkých měst, a o tři hodiny později říci stejnými ústy panu Vodičkovi, že nejlepší investice je do chat na horách, protože o ty bude zájem vždycky. A o den později bude stejný makléř tvrdit paní Beránkové, že dělá dobře, že hodlá investovat do bytu v Děčíně, protože provázanost severu Čech a Německa bude stále intenzivnější a byty v poharničních městech budou stoupat v ceně.
Stejný makléř označí tři různé věci za nejlepší investici, přičemž nejlepší může být jen jedna. Ale vždy bude nejlepší to, o čem se mluví zrovna v téhle chvíli. Makléř neřekne paní Beránkové, že kupovat byt v Děčíně je hloupost. On potřebuje prodat, a tak chválí. Nemělo by cenu chválit investice do zahrádky v pražské zahrádkářské kolonii, když paní Beránková má zájem o byt v Děčíně. Takhle to chodí už od dob prvních tržišť ve starém Egyptě nebo Mezopotámii. Nechápu, proč vás to najednou vytočí.
Kdyby si tohle všechno měl brát člověk vážně, tak by z toho musel přijít o rozum.
T39o40m44á84š 83F41l24a87š97k62a
Jenže ten makléř udělá různé nabídky různým zákazníkům. Tento řetězec udělal různé nabídky stejným zákazníkům.
M32i98c42h58a11l 82P68o13h27a93n33k30a
Tak to by me zajimalo, jestli vam clanek stahnou z hl.strany. Mne ho za slovo dement v nazvu stahli, ale spis to bylo z duvodu "zavadneho" obsahu. Tak to jsem opravdu zvedav...
- Počet článků 1313
- Celková karma 33,77
- Průměrná čtenost 2995x