Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zasloužená karma. :-)R^Připomínám však, že jsme pořád lepší než za komunistů. Za 40 let komunistického Československa se postavilo 500 km dálnic. z 30 let demokratického státu pak 700 kilometrů. :-)

0 0
možnosti
Foto

Výstavba dálnic? DÁL NIC. (fousatý ftípek).

R^

2 2
možnosti

A to mne právě uvádí do zmatku. Auto, nebo koupit motorový člun ? Sázet na Babiše a dál nic - Nebo se spolehnout na kanálníka Miloše ? Já bych do toho Rakouska už rád docestoval plynule ! Sázím na Miloše, ten to s kanály umí ! :-)

2 0
možnosti

A to je přesně téma pro opozici.... 6 let už mohla vypracovat nový zákon a tlouct s ním Babiše... Pokud by ho nechtěl přijmout a pokud by byl přijat měla by opozice bod do plusu. Jen mi neni jasné kam si ho ti kujoni schovali.... ;-D

1 0
možnosti

Naivito, proc by se namahali, panu Hladiku? Penize maji, lide je podporuji sporadisky, tak proc se namahat.

0 0
možnosti
Foto

O37t39a49k36a93r 59S17e75k46l

29. 12. 2019 9:31

Ono ale nejde jen o dálnice. O zdravý rozum. Vysvětlím : s velkou slávou se nedávno otevíral nový úsek D1 : Lipník n/ Bečvou - Přerov. Já bláhový jsem ji použil před svátky - jel jsem za dcerou do Mikulova. Již za Lipníkem jsem se podivoval tomu , že mohu jet na dálková světla / jako kdysi -:) / skoro nikdo v žádném směru.

Záhy jsem pochopil. Za tabulí PŘEROV se čtyři proudy prudce změnily v sotva šestimetrovou rozbitou asfaltku. Vinula se mezi zahrádkami a továrními dvory , místy byly cedule s nápisy ZLÍN a KROMĚŘÍŽ. Ovšem úplně nesmyslně , často dokonce protismyslně.

V krásném průmyslovém městě, resp na jeho periférii jsme strávili "příjemnou půlhodinku " a stejně jsem pokračoval dále přes Tovačov a Prostějov. Doporučuji všem milovníkům dobrodružných jízd do neznáma.

Bohužel , až po tomto zážitku jsem četl kdesi vyjádření primátora Přerova : totiž , že to neměli vůbec otevírat do doby , než bude obchvat města. Jenomže , to bude asi až za 3 roky.:-(:-/

2 0
možnosti

Tristní, ale zcela příznačné. Maďarsko a Polsko jsou lautr roviny - tam se to staví! Ale to je ten nejmenší problém. Pak jsou tu potíže s výkupem pozemků, neboť majitelé nevědi, co by za to chtěli. A hlavně náklady na výstavbu mnohanásobně narůstají, neb se všechny zůčastněné firmy musí na státní zakázce přece řádně "nažvejknout."

1 0
možnosti

Další projev bezmocného zoufalství. Chvilku vydržet a ulevíte si s milionáři.

0 2
možnosti
Foto

A na něco k článku nebo k těm číslům byste se zmohl?

2 1
možnosti
Foto

Pan Babiš je majitelem hnutí ANO. A toto hnutí nám jeho ústy již před 6 lety slibovalo výrazné zlepšení v této oblasti (jako každý). Ale toto hnutí je už 5 let u vlády a na tomto ministerstvu a nic se nezlepšilo.

2 3
možnosti
Foto

A ani tento tristní stav preferencemi ANO vůbec nemává.

0 0
možnosti
Foto

Nebojte, bude ještě hůř. Čecháček zareaguje pouze tehdy, když mu někdo pořádně vyrabuje šrajtofli. "Úprava" cen v příštím roce bude jen začátek. Protože někdy se na tu sekyru vybrat musí.

0 0
možnosti

G85e79o75r47g36e 62H31o72l92y

28. 12. 2019 19:44

Tak jsem si musel vzpomenout na jednoho hodne davneho Silvestra na Radio Praha a tam Vlasta Burian rikal, ze je v Ceskoslovensku hodne dalnic...neco jako: ' to jedete po silnici a dal nic'

2 0
možnosti

Autor tohoto blogu neuvěřitelně manipuluje a ohýbá fakta třikrát dokola.

1 4
možnosti
Foto

Vy jste jistě odborník na slovo vzatý. Takže něco konkrétního k těm číslům byste nám uměl sdělit?

1 0
možnosti
  • Počet článků 1311
  • Celková karma 34,21
  • Průměrná čtenost 3000x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.