Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pane Flaško, karma. Ale trochu Vás opravím. Rychlovarná konvice není ekologická jen kvůli vyššímu příkonu. 

Ale také, a to hlavně, proto, protože je přechod tepla od plotýnky vařiče doprovázen ztrátami a hlavní ztráty jsou pak v horké plotýnce, která byla ohřáta proudem a chladne zcela bez užitku.

Mnoho nectností, ale to sem už nepatří, klasických plotýnek s odporovým drátem, odstraní indukční varná deska.

12 0
možnosti
Foto

Uznání od protivníka potěší R^.

2 0
možnosti
Foto

Ať se ten pán doma s odpuštěním třeba po....,   ale ať to nechce po nás ostatních, vynucovat nějakým zákonem. :-/

14 0
možnosti
LN

..pokud jste pražákem...pak sklízíte jen výsledky vlastní volby...pokud pražákem nejste...pak se vám divím...že vám tento evidentně pomatený šílenec ještě stojí za komentář....

7 0
možnosti
Foto

Jsem Pražák a zelené jsem nevolil. Nicméně samozřejmě respektuji vůli většiny, a rád té většině předhodím co vlastně volila :-)

7 0
možnosti
  • Počet článků 1315
  • Celková karma 33,28
  • Průměrná čtenost 2990x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.