Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

tenhle buranov mám rád

0 3
možnosti
Foto

Tak přesně kvůli Mackům, Majdánkům a podobným bolševikům jsem si ten průběžný cestopis vedl jako soukromý blog. Jejich diskusními příspěvky jsem si to nechtěl nechat kazit. Teď už ať si svou závistivou žluč vylévají jak chtějí ;-D

3 0
možnosti
JR

J68a74r28a 81R67a15n84k

23. 6. 2015 21:41

R^Podobnou streku jsem delala uz aspon 6x....s mensimi obmenami, je dobre znat zakony a zavrene lahve nebo plechovky s alkoholem muzete mit v kufru. Podle poslednich zprav se pripravuje v Arizone velky protest proti prohibici:-)

https://vimeo.com/38228778

3 0
možnosti
Foto

Tomáši jak my na Moravě říkáme....špica:-)

3 0
možnosti
Foto

Jaromíre, pochvala od odborníka potěší dvojnásob. R^

0 0
možnosti
Foto

Velice hezky zpracované, dík za postřehy a fotografie, úplně jsem tam při čtení a prohlížení obrázků byl také . . . .

4 0
možnosti
JM

Mne ve Frankfurtu prošacovali ještě jednou, měli stanoviště pár metrů od čekárny, na spoj do USA. A nebyli nijak příjemní. Velice objektivní článek.

0 0
možnosti
SS

Jestli vypadate jak na profilovem fotu + vase jmeno - pak se vcelku nedivim ...

0 0
možnosti
PK

To je presne, kde jsem doma na severu v Kanade. Pamatuji jak jsem behem nasi posledni navstevy doma v Cesku premyslel zda se jeste vratit nebo ne. Predstava, ze bych toto vse opustil byla bohuzel mnohem silnejsi, nez touha po starem domove. Nakonec jsme tady jiz temer padesat let. Nejsilnejsim poutem k zemi jsou vasi rodice, a jednou jsou pryc, neco se zlomi.

Jsem rad, ze se vam tady libilo a musim rici, ze jste byl velice objektivni.

7 0
možnosti
Foto

Díky za reakci na článek. Akorát s jednou věcí nesouhlasím. Mí rodiče jsou oba mrtví. Přesto mám v Čechách více věcí které mě domů táhnou. To ale nic nemění na faktu, že se mi v USA líbilo a užíval jsem si to.

2 0
možnosti

Hezké, karma. Trochu závidím...:-)

4 0
možnosti
Foto

Jo, jo. Bylo co :-).

0 0
možnosti
  • Počet článků 1313
  • Celková karma 33,78
  • Průměrná čtenost 2995x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.