Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Karma, Tomáši, ale anonistům to přijde nejenom normální, ale dokonce správné.

0 0
možnosti

Měl byste už odložit tu flašku, pane Flaško.

0 0
možnosti

Ja znam par, o jeste vice budoucich studentech VS jsem slysel, ze podavaji/li prihlasky na dve nebo dokonce tri 'skoly'. A ted recnicka otazka, jsou vami receno, tez jednodussi jako volici ANO ve vztahu k volenym uvedenym kandidatum?

3 0
možnosti

Závist je nejen špatná vlastnost, ale i mizerný rádce.

2 0
možnosti
Foto

Ano, možná ještě horší než vztek a pomstychtivost. V životě a v politice vždy vyhrává ten, kdo své emoce umí ovládat a nevyskakuje hned jako čert z krabičky a nepomlouvá jako stará trhovkyně. To autorům a obzvláště některým, zde zmíněným, opravdu nesluší.

4 0
možnosti

Je to Váš chybný pohled; berete voliče ANO jako kompaktní hmotu a nebo jako stálici v podobě egyptských pyramid. Odpovězte si: kolik bylo pro ANO protestních hlasů a těch, kteří si nemohli z nabízeného portfolia vybrat?

1 0
možnosti
Foto

Já bych řekl, že velmi mnoho. Nejsem rusofil, ale na ODS mně třeba hodně vadila taková ta skoroválečnická protiruská rétorika.

Krotit by se měl ten Fiala. Nedostal ode mě hlas. A ano, každý ví, kam ten hlas šel, protože jiného zbytí už nebylo.

3 2
možnosti

Když se nechám zapsat na kandidátku, tedy kandiduji, chci být zvolen.

Když nechci být zvolen, tak na kandidátce nebudu. Křoví nemusí být vždy na ozdobu. Může v něm být občas i natrusováno. A to ne potom lepí na boty.

8 0
možnosti
Foto

Což ale vůbec není pravda. Nějakou hvězdu, třeba Jágra (už jsem o tom psal) si dá každý klub na soupisku kvůli propagaci.

A, pokud tomu dobře rozumím? pan Hlavatý je v místě velmi populární a proto se ocitl na volebním seznamu ANO.

Co je na to tak nepochopitelného a kde vidíte jaký trus?

3 6
možnosti

Závidíte? Nic nového!

Raději jsem neměla ten román, raději jsem neměla ho číst...:-)

3 5
možnosti

Jak uz zde nekdo podotkl, ANO pouziva stejne praktiky jako jine strany. Problem je v tom, ze ti, jechz se to tyka, postupuji stejne detsky neobratne jako AB. Nez vstoupili do politiky meli absolvovat predskolak u ODS ci TOP. Vyrovnal by se tim socialne politicky hendikap.

3 4
možnosti

"Někdo s nimi pěkně zametá, ale jim to vůbec nevadí."

No, v tom je asi jádro pudla. Kdyby se našel někdo, kdo by s nimi nezametal, tak by voliči měli alternativu. Jenže většina voličů se bohužel rohoduje pouze mezi tím, kdo s nimi zamete víc a kdo míň, případně, kdo jim to svoje zametání líp vysvětlí, a taky jak to zametání vysvětlí média (jejichž role j v poslední době spíše kontraproduktivní). :-(

5 1
možnosti

Jen škoda, že se sem nesmí napsat, že Hlavatý se projevil jako pitomec a Jermanová jako husa.

5 1
možnosti

Perfektní Tollnerování, pane Bartoku! Díky.

1 1
možnosti
  • Počet článků 1312
  • Celková karma 33,95
  • Průměrná čtenost 2997x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.