Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Svým prozřením jste nám všem, vy víte o kom mluvím, udělal radost.

1 2
možnosti
Foto

Když budu chtít udělat blog z nesmyslů mířících na MZ , taky najdu takovouto lidovou tvořivost, a leckdy rovněž za hranou. Čistě to nepojala ani jedna strana. Kdyby to tak šlo, neprovokovat se navzájem, ach jo....

4 1
možnosti
KP

Je zřejmé, že se Vaše resustitace po prohraných volbách podařila. Váš dnešní blog připomíná jiného veleúspěšného blogera, pana Romana Mácu i když ten tomu věnuje více péče než Vy a jistě se mu časem podaří dostihnout známého krejčího /na saka nepůšťať/. Vy máte stále co dohánět. Hlavně když jste zdravý. Vše ostatní zvládnete.:-)

8 2
možnosti
JZ

Zasloužená karma. :-)R^

11 2
možnosti
PK

Pane Flaška,kde jste byl, skoro dva týdny a můj oblíbený autor nic neprezentoval, scházelo mi to. Musím se přiznat, že znaje Vaše způsoby vyjadřování, ani jsem to nečetl a jen jsem to přelétl, no jsem rád, že jste se nezměnil. Volby jsou za námi a já jen lituji, že nevyhrál pan Fischer, který byl nejschopnější. MZ nic neřeší a pan JD moc šancí neměl. Keep smilling;-D.

7 0
možnosti
Foto

už se vyléčil z deprese

4 0
možnosti
Foto

Reaguji, stejně jako u paní Jandové pouze na perex. Panu Flaškovi trvalo ještě o den déle, aby se z porážky vzpamatoval a nezačal svá stanoviska měnit.

5 12
možnosti
Foto

Prokrista pána, tak už konečně jako chlap skousněte, že volby dopadly jinak. Tyhle nářky jsou stejné jako řev na rozlitým lékem.

22 8
možnosti
  • Počet článků 1313
  • Celková karma 33,86
  • Průměrná čtenost 2995x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.