Sobota 7. prosince 2019, svátek má Ambrož, Benjamin
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Sobota 7. prosince 2019 Ambrož, Benjamin

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

 0
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

K32a81r58l17a 60L13o28h56e96r73o53v23a 9780595977155

A není to fuk? Pište pro radost a pro nás, co psát neumí, ale rádi si poctou, ne pro nějakou karmu.

0/0
27.9.2019 0:23
Foto

M63i25l40o86š 20F54. 83P54e53c45h24a71r 3423741560525

Nejde primárně o karmu, ale o případné podvody.

+3/0
27.9.2019 8:10

F54i10l21i39p 13V29r13a87c15o93v64s31k80ý 8120967961480

Zdravím,

dostal jsem se k tomuto blogu až pozdě (dnes), ale v podstatě se rovněž domnívám, že je to tak, jak píše pan Petřík, dím citaci...Ona je tu skupina blogerů, která si ty články navzájem sdílí na zeď a to jim samosebou čtenost i karmu zvyšuje, zvlášť je li článek sdílen ve vlastní sociální bublině.Vlastně je to docela promyšlené a nic proti ničemu dle mě.Takže zde zmíněná citace:Osobně si též myslím, že jde o špatnou synchronizaci hlavně během první hodiny, protože karma i čtenost často naskakují skokově a později se tyto údaje srovnají.

+1/0
26.9.2019 15:23

J64i95ř97í 85J46o18h77n 1963141635246

Je to zajímavé. Bylo by zajímavé znát reakci redakce. Možná je někde chyba v algoritmu, nebo ve Vašem vzorečku. Nemám čas to přepočítávat.

P.S. Alespoň v tomto blogu umožňujete diskusi. Divím se lidem, kteří zvyšují karmu blogu, pod nímž autor diskusi nepřipouští.

0/0
26.9.2019 10:25

J87o56s24e32f 27N11o67ž77i48č67k11a 5445211519816

Výpočty pana Flašky nejspíš správné jsou. Pokud tedy stále platí, že karma se počítá tak, jak je uvedeno v tomhle informačním blogu:

https://info.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=30941

Že by však bylo dobré, aby se k vzniklému problému vyjádřil někdo z kompetentních osob, v tom s Vámi souhlasím.

+1/0
26.9.2019 11:50

J25i89ř61í 72J51o48h27n 1323771775586

Buď jsem někde udělal chybu, nebo ve vzorci chybí nějaké závorky. Vychází mi necelé číslo pro počet těch, kteří zvýšili karmu.

0/0
26.9.2019 22:06
Foto

O18l90č43a 41V97o65d88o10v57á 3782413146795

Tomáši, mám Vaše blogy ráda a současně se Vám obdivuji za Vaši bezprostřednost, jak užíváte svobody slova, která tu dříve nebylaR^R^R^

+2/0
25.9.2019 21:58

J44o29s58e80f 62N61o85ž44i63č92k86a 5445411219756

K přečtení tohoto blogu jsem se bohužel dostal až dnes, ale cítím potřebu na něj zareagovat. Už jen z toho důvodu, že se v něm snažíte strefovat mimo jiné i do mě - na základě toho, že jsem se o výši karmy pana Petříka zmínil v diskusi pod blogem paní Kaltsogianni. A nikoliv poprvé jste se pane Flaško projevil jako velmi zdatný manipulátor.

Já jsem tam totiž konkrétně napsal:

Josef Nožička 55196

Blog

A co teprve průběžné skóre pana kolegy Petříka za jeho dnešní blog:

https://jaromirpetrik.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=727689

(aktuálně karma 44,54 při 1482 přečteních)

Což jsou čísla, která mi na zdejší poměry opravdu přišla hodně vysoká, ale na rozdíl od těch, které ukazují printscreeny ve vašem blogu, nikoliv reálně nemožná. Odhadem bych řekl, že při karmě 44,54 by při 1482 přečteních kliknul na karmu zhruba každý druhý čtenář.

0/0
23.9.2019 22:16

J69o33s46e53f 68N44o58ž86i14č35k13a 5785321509336

Já opravdu nemám během dne tolik času jako vy, abych detailně sledoval, jak roste karma u jiných blogerů a ještě přitom pořizoval nějaké printscreeny. Já také počítat umím a souhlasím s vámi, že dostat např. karmu 33,2 při 80 přečteních nebo 40,5 při 308 přečteních je reálně nemožné.

Z čehož vy jste vyvodil závěr, že někdo s karmou podváděl, a naznačujete, že to nejspíš byl pan Petřík za možného přispění některých jeho sympatizantů včetně mě. Ovšem jelikož (i když s vašimi politickými názory téměř nikdy nesouhlasím) vás považuji za inteligentního člověka, čekal bych, že se zamyslíte i nad tím, jak by to pan Petřík mohl zařídit.

+1/0
23.9.2019 22:25

J46o57s57e92f 17N29o68ž51i24č26k71a 5315541979566

I kdyby klikal na karmu sebevětší počet lidí, tak přece nejde zařídit, aby počet kliknutí na karmu byl větší než počet přečtení - předpokládám totiž, že systém kontroluje IP adresu a tak z jednoho PC či mobilu vždy započítá pouze jeden hlas.

Je tedy pan Petřík zdatný hacker, který dokáže IP adresu velmi rychle přemaskovávat (jak naznačuje níže v diskusi pan Závladský)? Nebo mu v tom pomáhali ruští hackeři, kteří jsou schopni zařídit i vítězství Trumpa v amerických prezidentských volbách? :-)

Nebo snad pan Petřík podplatil někoho ze správců IT systému na iDNES?

Já myslím, že každý soudný člověk nejspíš uzná, že všechny tyto možnosti jsou nesmyslné a moje hypotéza by spíše směřovala k tomu, že připisování počtu přečtení a počtu kliků na karmu do příslušné databáze, či jejich zobrazování pod příslušným blogem, není během cca první hodiny od publikování blogu časově vždy zcela synchronní.

Možná by nebylo od věci, kdyby se zde k tomu vyjádřil někdo z kompetentních osob, každopádně byste pane Flaško neměl nikoho obviňovat bez důkazů. To se prostě nedělá.

+1/0
23.9.2019 22:45
Foto

Z22d39e34n42ě87k 45M44a84t41u53š54k59a 7818626925406

na učitele IT jste dost nepoučený o možnostech zamaskování IP adresy

+2/0
24.9.2019 14:05

J55o38s86e48f 14N56o11ž81i31č37k95a 5225141889576

Zato vy jste evidentně největší IT odborník v této zemi. ;-)

P. S. Já jsem nic nepsal o zamaskování IP adresy, ale o jejím možném přemaskování neboli změně.

0/0
24.9.2019 18:00
Foto

J38a45r34o20m21í98r 13P69e22t57ř31í86k 6254951649438

Pane Nožičko,

jsem zvědavý, zda se k tomu někdo z administrace vyjádří, protože momentálně jsem jako bloger stažený z hlavní strany i z celkového hodnocení.

Pokud se nikdo z administrace nevyjádří a zůstanu trvale stažený z hlavní strany blogu, tak toto všechno pokládám za účelové, aby mne někdo dostal pryč z blogu.

Ale, jak jsem již uvedl, není to první pokus o moji likvidaci jako blogera, když před několika lety někdo založil na Facebooku falešný účet, kde pod mým jménem posílal sprosté dopisy některým blogerkám. Tehdejší šéfadmin Dvořák to řešil okamžitě, facebookový účet byl odstraněný a já tehdy vůbec nebyl zablokovaný, jako nyní.

Též mi to hlava nebere, jak se mohla zobrazovat vyšší karma než počet přečtení, ale současně obdivuji pohotovost pana Flašky s jakou mne stačil sledovat a dělat Print screeny.

Osobně si též myslím, že jde o špatnou synchronizaci hlavně během první hodiny, protože karma i čtenost často naskakují skokově a později se tyto údaje srovnají.

+1/0
24.9.2019 14:32
Foto

L18e38o23n51t27ý19n28a 48C64h38v51á20t60a48l31o79v52á 1943255236

Komu záleží na karmě? Buď je to čtivé, zajímavé, inspirativní a může to mít karmu třeba nula a nebo je to ztráta času a karma na tom nic nezmění. Nebo Vy snad čtete nesmysly, protože mají vysokou karmu?

+3/0
22.9.2019 23:57

P57e52t80r 40P52a68l74e89č81e69k 3850845664922

Tak toto je asi nejlepší komentář. R^

0/−1
28.9.2019 20:58

J87a82n 89Z46i40e28g27l85e54r 1811566921198

Zasloužená karma :-)R^

+1/−2
22.9.2019 16:45

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Foto

P72a36v51e43l 29J79e50ř85á64b56e82k 4988583441370

Jen tak pro mou informaci, off-topic a asi je to blbý dotaz, ale mohl by mi někdo prosím jednou dvěma větami objasnit funkci zdejšího Hyde Parku? Nechci dotaz směrovat rovnou na redakci. V pravidlech se píše, že články v HP se týkají provozu blogu atd., ale očividně jsou zde i články úplně jiného charakteru. Je mi jasné, že se obecně jedná o témata/texty kontroverzní, ale existuje na to nějaká specifikace nebo klíč, podle kterého redakce články do HP přesouvá (pokud je tam teda nedá autor sám)? Díky. Pardon, že to píšu sem...

+1/0
20.9.2019 10:25

M65i94l51a65n 52Š66ť59a47s88t15n64ý 8958942705967

Podle mne nemá sledování karmy žádný smysl, když může karmu udělit i neregistrovaný čtenář a to libovolně krát. Stačí jen přepnout z článku do diskuse a vrátit se zpět do článku a můžete znovu karmu udělit. A můžete opakovat třeba stokrát. Zkuste se odhlásit a vyzkoušet si to. Takovým způsobem si můžete karmu nahnat i sám sobě.

0/0
20.9.2019 10:25
Foto

V98l83a59d58i11m63í40r 35K66r14o26u16p32a 8367178471802

Nesmysl. Sice se Vám ukáže po dalším a dalším kliknutí na karmu, že Vám redakce děkuje za hlasování, ale ve skutečnosti se Vám z toho IP, odkud klikáte, odečte karma jen jedenkrát.:-)

+1/0
20.9.2019 10:31

M83i89l30a59n 39Š89ť49a51s22t87n61ý 8388632825547

Díky za info. To jsem nevěděl. Pak mi ale uniká, proč se už po prvním hlasování možnost karmovat neuzavře.

+1/0
20.9.2019 10:36
Foto

V25l67a57d97i49m98í42r 73K34r69o84u60p36a 8607378211802

To nevím, asi to v redakci považovali za zbytečné.

+2/0
20.9.2019 10:38

Z67d82e22n15e50k 47H68o92r19n16e87r 4754771962123

;-D

+1/0
22.9.2019 12:33
Foto

P30a70v90e64l 77J18e97ř81á51b25e94k 4898543381230

V pravidlech se píše, že ačkoli vám to pokaždé za karmu poděkuje, z vaší IP adresy se zaregistruje pouze jednou. Ovšem jistě se to dá očůrat nějakým takovým způsobem, jak popisuje p. Závladský v komentáři o kus níže.

+4/0
20.9.2019 10:32

P90e84t75r 79B70u79r70i49a73n 4291886154398

R^

0/0
20.9.2019 10:01
Foto

V91l53a97d56i71m82í39r 64K68r71o43u72p68a 8117698881552

Tak jsem si projel seznam blogů až do 10.9. a nenašel jsem ani jeden blog pana Petříka. Určitě ale vím, že v době od 10.9. do dneška, nějaký ten článek napsal. Z toho je jasné, že jste měl, pane Flaško, podle všeho asi pravdu a pan Peřík byl redakcí sestřelen.

0/0
20.9.2019 9:37
Foto

V57l24a63d95i25m13í98r 96K36r31o59u31p26a 8447888131682

Oprava - pan Petřík...

0/0
20.9.2019 9:38
Foto

J88a96n 27H48i27n70k 2987575314227

Ta karma a počet přečtení neroste současně. Počítají to asi dva nezávisle spouštění procesy. Nicméně tak nesmyslné rozdíly jsem nikdy nezaznamenal. Já sám si říkám, když po 200 přečteních mám karmu třeba 18, že by se to mohlo dostat na 36, když se dostane na 1000. Já ale moc přečtení nemívám, jen když něco zveřejnili na první straně, nebo když je to zaujalo.

Ono to sice moc neznamená, taková karma. Kolikrát z diskuse vyplývá, že pisatel hází perly sviním a dělá to zadarmo. Přesto však to potěší a je to jediným oceněním, které z toho máte, i když jen morálním. Já vím, jak weby fungují a ono nejde zjistit, jestli session prohlížeče není podvrženo, že známkuje jeden člověk nebo automat. Jediným řešením by bylo povolit zvedání karmy jen přihlášeným uživatelům, stejně jako je tomu u dávání mínusů u diskusních příspěvků. Tak by bylo zaručeno, že každé kliknutí na karmu má právě jednoho existujícícho autora.

Btw. Toho Petříka jsem v seznamu nenašel. Že by ho zrušili?

+1/0
20.9.2019 9:04
Foto

J42a17n 11H78i10n59k 2287715744507

Upřesňuji: Nenašel jsem ho v seznamu bloggerů.

0/0
20.9.2019 9:15
Foto

T42o76m50á97š 58F45l60a79š42k52a 5365535686101

Pravda, taky ho tam nevidím. Možná reakce na tento článek. Nevím.

0/0
20.9.2019 9:26
Foto

Z22d72e71n16ě40k 52M64a47t93u89š65k89a 7348526585716

škoda, občas i pobavil:-P

+1/0
20.9.2019 11:51
Foto

V96l72a24d61i35m22í56r 28K88r80o20u28p25a 8777848871482

Pokud opravdu podváděl, tak je dobře, že je pryč. Jednak se tím pádem zdejší prostředí ozdravilo a druhak se ukázalo, že je klikajících bolševiků méně, než by se z jeho karmy dalo usuzovat, což je dobrá zpráva...:-)

+4/0
20.9.2019 13:03
Foto

V11l65a37d87i21m41í31r 85K94r81o59u41p68a 8217178311692

Hmm, ono s tou karmou je to ošemetné. systém podle mého nepracuje doslova on-line. Stává se mi často, že kliknu na nějaký článek a má počet přečtení takový a takový, a karmu tolik a tolik. Pak na ten samý článek vlezu třeba ze seznamu diskusí po pár minutách a najednou má počet přečtení sice o něco větší, ale karmu najednou nižší, než před těmi pár minutami. Já osobně už z karmy moc nevyvozuju. Je to skutečně jen orientační markant. Co se týká některých blogů pana Petříka, tak já docela i věřím, že má skutečně hodně fanoušků. Spousta lidí je dnes hodně nakloněna levicovému myšlení. Více, než ještě před pár lety, navíc občas jsou i panem Petříkem uváděné skutečnosti opravdu "zvláštní" ve smyslu másla na hlavě Západu, takže mnoho lidí, co třeba s jedním faktem u něj souhlasí, pak slepě souhlasí i příště, i když to už se o faktech mluvit nedá a jde spíše o kulhání na obě nohy. Tož asi tak.

+1/0
19.9.2019 9:23
Foto

Z54d63e39n16ě73k 98M26a52t27u58š42k46a 7328256155766

i kdyby však karmu dal každý, kdo jeho blog otevřel, nikdy nemůže počet udělených karm převýšit počet otevření blogů.

Jakmile však je počet udělených karm vyšší, než počet otevření, jedná se o nějakou manipulaci, čili o podvod.

+1/0
19.9.2019 10:27
Foto

V50l33a85d30i83m84í41r 91K75r40o39u95p85a 8307698121962

Dejme tomu. Chybí ale jakékoliv důkazy, že by se v případě takového podvodu na něm podílel sám pan Petřík.

+2/0
19.9.2019 11:14
Foto

Z54d32e31n58ě41k 36M66a21t44u93š81k88a 7498716665546

to zcela jistě, ale myslet si mohu, co chci.

0/0
19.9.2019 11:23
Foto

O63t27a86k31a10r 85S69e31k47l 4401433695290

Snad mě nesmažete , je to poznámka k meritu věci. Domnívám se , že komentovat "akce" p. Petříka , popř. Standy Nováka je naprostá ztráta času.:-)

+3/0
19.9.2019 6:32

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Foto

T19o48m90á59š 13V36o68d72v51á31ř13k81a 3803951677624

Já si naopak myslím, Tome, že články Tebou zmíněného Jaromíra Petříka jsou natolik kvalitní, že se divím, že ihned po zveřejnění nemají karmu 65. Vždyť kdo jiný je zde lepší než on, který tak citlivě vnímá tep doby, tu odpornou "západní" demokracii (škoda, že doposud nedefinoval demokracii východní, aby bylo možno srovnat). Jinak samozřejmě bdí nad korektností svých slov a NIKDY nebyl ve straně (teda té komunistické, aby bylo jasno). On jen tak zcela náhodou má s ní 100% názorovou shodu, ale jinak - NIKDY se neomočil.

Jak říkám, karma 65 a to hned a vždycky.

Tak mu ji nechej, když z ní má takovou radost.

+7/0
19.9.2019 5:58
Foto

O10l20č11a 92V96o91d78o97v93á 3582103936735

Tedy..., Tomáši, že zrovna Vy přemýšlíte v pětiletkách, no, nazdar..., 13;-D

+1/0
25.9.2019 21:42

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Foto

J70a45r18o90m11í89r 46P78e71t44ř14í73k 6954761439918

Pane Flaško,

mne jen udivuje, že hledáte problém tam, kde není.

Už mnohokrát jsem si při sledování výše karmy a výše čtenosti všiml, že zpočátku výše karmy převažuje nad počtem přečtení, než se to později srovná.

Zřejmě je to problém programu, kdy výše karmy v daný okamžik přesně nekoresponduje s počtem přečtení.

A problém uznání Kosova je opravdu velký průšvih, ostatně podívejte se na P.L., kolik procent čtenářů odmítá uznání albánského Kosova. Proto věřím tomu, že s mým blogem souhlasí 90% čtenářů.

0/−3
18.9.2019 22:47
Foto

T35o74m97á79š 85F94l90a78š15k30a 5835385756961

Opět lžete. V životě jsem neviděl, že by karma byla větší než počet přečtení. A to ani u p. Šichtařové nebo p. Větvičky. Skoro jako byste jen potvrzoval má slova o podvodu.

+8/0
19.9.2019 2:52
Foto

Z28d10e24n44ě15k 87M98a57t83u45š87k37a 7108886785726

Obecně karmu nelze udělit bez otevření(přečtení) blogu, proto počet udělených karm nemůže nikdy převýšit počet přečtení.

A karmu lze udělit z jednoho IP pouze jednou a tam bude zřejmě zakopaný pes, protože IP lze maskovat.

Což ovšem v daném případě je podvodem. Ale jsou zde jedinci, co si na karmě zakládají a neopomínají to zdůrazňovat v každé diskuzi.

+10/0
19.9.2019 9:11
Foto

J76a85n 16H89i77n98k 2977955564967

Automat to dělat může, pokud si stránka neověří reálné přečtení požadavkem na zaslání dodatečných dat, třeba jako je captcha, nebo i pouhým vrácením kódu, který byl vygenerován při přečtení. Také by se kliknutí nemělo akceptovat za méně než nějakých 30 sekund po přečtení.

0/0
20.9.2019 9:11
Foto

P24e78t46r 88Z53á53v41l20a82d32s12k34ý 5851753540771

A co takhle TorBrowser a onion slupky na přemaskování IP adresy? Software iDnesu není příliš robustní (přesněji: je docela zpackaný) a nedivil bych se, kdyby šlo takhle karmu naklikat.

+5/0
18.9.2019 19:48
Foto

N89a62ď90a 58D93u11b10c42o53v97á 7315850284285

Co manipulace karmy směrem dolů? :-)

0/0
18.9.2019 18:59

P19e66t23r 88B16u61r50i16a59n 4441226504978

Tuto teorii by zřejmě uvítal pan Horner. Sám už jednu podobnou předestřel.

+1/0
20.9.2019 9:59
Foto

P51e36t86r 15Š31i37n21d42e23l73á56ř 8449966265344

To se vám tedy pane autore s vaší vysokou karmou autora a počtem článků (já jich mám oproti vám od roku 2011 asi pouhou čtvrtinu!!) opravdu divím - že vás tohle tak hrozně moc trápí. ;-);-(

+5/0
18.9.2019 18:37

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz