Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Co manipulace karmy směrem dolů? :-)

0 0
možnosti
PB

Tuto teorii by zřejmě uvítal pan Horner. Sám už jednu podobnou předestřel.

1 0
možnosti
Foto

To se vám tedy pane autore s vaší vysokou karmou autora a počtem článků (já jich mám oproti vám od roku 2011 asi pouhou čtvrtinu!!) opravdu divím - že vás tohle tak hrozně moc trápí. ;-);-(

5 0
možnosti
Foto

Právě že mám už zkušenosti, tak mě to matematicky zaujalo. A vyklubal se z toho podvod.

0 0
možnosti
MK

Celé to na mě působí, že po uveřejnění jde o to nahnat co nejvyšší karmu, která pak už přiláká další čtenáře. Akorát že tady to s tou rychlostí někdo poněkud přehnal.

Zdroj: https://flaska.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=728305

Chcete říct, že zasahuje někdo z redakce? Nebo jak jinak si to vysvětlit? Je fakt, že jsem se u jedné z blogerek nad touto situací taky pozastavila, /zejména před finišem soutěže bloger roku, skokan roku či jak se to jmenuje/, ale nijak jsem dál nepátrala ani nad tím hlouběji nepřemýšlela. Ona pak byla mezi vítězi, což mě překvapilo, měla pouze pár blogů.

0 0
možnosti
Foto

Já nevím. Nebo to někdo hacknul.

0 0
možnosti
Foto

koukám, že blog už je uklizenej do Hyde parku.

Já se k blogu dostal až v 11:56 a to bylo 592 přečtení a karma 42,1%, což by znamenalo, že karmu dalo téměř 90% čtenářů.

No, když to nevadí administraci, na kterou pan Petřík neustále žehrá, .......

1 0
možnosti
Foto

Já to dal přímo sám do Hydeparku. Tam to patří. Na hlavní stránce to nemá co dělat. Ale ten růst karmy mi fakt vyrazil dech.

1 0
možnosti
  • Počet článků 1316
  • Celková karma 32,88
  • Průměrná čtenost 2997x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.