Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Parádní akce a krásná fotodokumentace /zážitek s býkem naprosto chápu;-D/

0 0
možnosti

P47e95t56r 37L36a52n54g16e80r

16. 10. 2019 16:26

Jste frajer. Děkuji za sdílení zážitků a fotek. karmaR^:-)

3 0
možnosti
Foto

Doufám, že mně nesmázneš......moc hezký a jste borci. Karma. R^

2 0
možnosti

To byla velmi vydařená Pivní tour!:-)

Počasí ji pěkně zhodnotilo. (I když...v hospodě neprší, že? :-D)

1 0
možnosti
Foto

Cyklistiku po stezkách chápu. Jízdu na kole po frekventovaných silnicích pokládám za neskutečný hazard se životem a zdravím. Nemám na mysli jen kontakt s vozidly, ale i vdechování výfukových zplodin a zvířeného karcinogenního prachu. Klobouk dolů před takovým výkonem.

1 0
možnosti

Tomáši moooc pěkný. Já byl se synkem 5 dní na konci září v Provance. Mont Ventoux byl nad moje síly, synek s vypětím všech sil a na mém kole vyjel. Jinak ale počasí skvělé a z Carpentrans kde jsme bydleli také cyklostezka z bývalé železnice. Trošku daleko (1200 km), ale stojí to za to. Avignon, Orange, Fontaine de Vaclouse, ale hlavně vinice kam dohlédneš se skvělým vínem...

1 0
možnosti
  • Počet článků 1313
  • Celková karma 33,73
  • Průměrná čtenost 2995x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.