Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Takový nesmysl a má tak vysokou karmu? S iDnesem to jde vážně z kopce. Vždyť obsah článku absolutně nesouvisí s prvním odstavcem. Nešlo by posuzovat radního pro dopravu podle kroků v oblasti dopravy, ne podle toho, jakou používá či nepoužívá konvici?8-o

0 0
možnosti
Foto

Nešlo, ilustruje to jeho přístup.

3 0
možnosti
Foto

O15t74a31k58a87r 43S50e47k45l

26. 4. 2015 17:33

Budu si musit koupit zase jednou Reflex ! To je asi síla , celý rozhovor. M.S. je opravdu "matěj" , stejně jako mnoho a mnoho zelených.

Bez urážky.:-)

6 0
možnosti

Kdyby ti zelení pomatenci neškodili okolí tak by se člověk pousmál a mávl nad tím rukou, jenže o to je to horší, že tito extremisté jsou ve funkcích kde mnohdy rozhodují o důležitých věcech.Sama pro sebe je potom kapitola, těch co tyto multikulti zelené fašisty dokonce i volí

:-)

11 0
možnosti
Foto

I19v21o 56C26i51l52i80c16h

26. 4. 2015 15:17

Mám se smát nebo brečet? :-/ Ale Vám díky za informaci R^

4 0
možnosti

P78a60v53e19l 14K85u50l35a

26. 4. 2015 14:57

Tomáši, asi před hodinou jsem to dočetl a celou dobu jsem si říkal, že na konci bude sdělení, že je to fikce. Nebylo. Je to něco neuvěřitelného;-D;-(

7 0
možnosti
Foto

Plus panu Kulovi? Asi mám v krvi 0,35% alkoholu a to za chvíli jedu autem.

0 0
možnosti

Mate to za karmu.Nekdo se tomu zasmeje ale me z toho prebehl mraz po zadech.Nevidim budoucnost moc dobře.

3 0
možnosti
Foto

Karma. R^

On ten Matěj je strašlivý matěj. Úchylný extrémní levičák. Vůbec nechápu, jak je možné, že mu byl svěřen nějaký úřad. Jaký úchylný mechanismus mu tu moc dal?

6 1
možnosti
Foto

V tomto uspořádání je Stropnický ideální radní pro dopravu. Dokud bude prodávat vybavení své kanceláře, nadělá méně škody než jeho předchůdci. ;-)

8 0
možnosti

Nejdriv jsem se civil, co ma varna konvice spolecneho s prazskou dopravou.

A pak proc by Varna konvice s prikonem 2kW mela byt ekologictejsi nez ta sama s prikonem 1kW. 

Ale asi jste myslel ty ztraty v prenosu tepla jak to pochopil s.a. Hermanek.

0 0
možnosti
Foto

Pan Hermánek to napsal výstižněji než já. Já měl na mysli ztráty tepla přenosem z teplé vody do okolí přes stěny konvice. Oboje je správně.

2 0
možnosti
Foto

:-) Karma. A ten závěr... ;-D

4 0
možnosti
  • Počet článků 1311
  • Celková karma 34,25
  • Průměrná čtenost 3000x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.